Utrogestan

Dobrý den, chtěla jsem se prosím zeptat, zda vadí nečemu, že jsem přestala brát utrogestan v půlce balení. Jsem 8 týden těhotenství a pan doktor mi ho předepsal zhruba v 6 týdnu těhotenství, protože jsem trošku špinila. S tím, že mám dobrat celé balení. Ja to ale přestala brát v půlce, nebylo mi z toho moc dobře. Vadí to nečemu? Dále jsem se chtěla zeptat, zda máte nějaký tip, jak na nevolnost. Sice nezvracím, ale mám denně nutkání se dávit. Je mi zle od rána do večera a občas mě píchne i v bříšku i v podbříšku. Mám ještě syna a nezvládám se při těch nevolnostech starat, tak bych potřebovala nějakou radu prosím. Moc děkuji předem za odpověď. S pozdravem S

Odpověď odborníka:

Když jste vynechala utrogestan nestane se nic,na nevolnosti dobře zabíraji Torecan čípky,rozdělená jidla na malé dávky. Příjemný den-

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: