Utrogestan a menstruace

Dobrý den, 11DC proběhlo IUI a 17DC jsem začala užívat utrogestan 3xdenně. Ale už od 20DC jsem začala špinit a dnes 23DC mi přišlo špinění silnější. Jak mám postupovat v takovém případě? Mimochodem zítra budu dělat těhotenský test, ale myslím, že je zbytečný. (Také jsem tento cylkus byla stimulována menopurem) Je mi divné, že když jsem utrogestan užívala 2xdenně, tak se menstruace dostavila až 3 den po vysazení utrogestanu (při této dávce jsem byla stimulována clostylbegytem). Proto by mě také zajímalo, jestli by se neměla změnit dávka utrogestanu?

Odpověď odborníka:

Dávka Utrogestanu je zcela správná, pokračujte v užívání podle rozpisu,který vám gynekolog dal. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x