Uvíznutí prášku v krku

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat zda je možné že při polykání prášku se může zaseknout cestou u plic? Je to už druhý den co jsem polykala brufen. Já mám problémy s polykáním tak jsem ho rozpulila a při prvním polknutí to šlo bez problému ale při druhém jsem se zadusila a sklouzl tak nešikovně že mi tam prostě zůstal. Myslela jsem že pomůže, když vypiju hodně vody nebo si dám větší sousto jídla ale bohužel se nic nestalo. Při polykání každodenní antikoncepci to jde bez problému a nad ním cítím i ten uvízlý prášek. Když polykám tak to občas bolí a když jdu spát tak se mi hůře dýchá. Měla bych raději navštívit lékaře, aby se mi nato podíval, zda není možné že opravdu sklouzl do špatné dirky a nebo je to nesmysl a do plic se dostat nemůže? Mám celé dny také sucho v puse a jen co se napiju tak mám pocit že jsem se vlastně ani nenapila a mohu pít znovu. Předem děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, jde o to, jestli jste prášek nevdechla (tzn. že by tabletka neuvízla v horním zažívacím traktu, ale v dýchacím), doporučuji proto lékařské vyšetření.

MUDr. Miroslava Frčková
MUDr. Miroslava Frčková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
-12 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: