Užívání antidepresiv a warfarinu

Dobrý den pane doktore, cca 2 měsíce užívám lék Esoprex 10mg na úzkostné stavy. Bohužel od té doby trpím nespavostí a byl mi ještě předepsán lék Mirtazapin 30mg, 1 tableta na noc. V důsledku operace srdce užívám dlouhodobě lék Warfarin 5 mg na ředění krve a právě v kombinaci s Mirtazapinem mi způsobil poměrně rychle velké naředění krve (INR 4,2). Okamžitě jsem Mirtazapin vysadil. Můžete mi prosím poradit lék se stejnými účinky jako Mirtazapin, ale takový, který mi nezpůsobí nežádoucí naředění krve? Předem moc děkuji za vaši odpověď.

Odpověď odborníka:

Vážený pane Vzhledem k tomu ,že Vás neznám a nic nevím o Vašem psychickém stavu ,tak jediná možnost pro Vás je, tyto skutečnosti sdělit Vašemu psychiatrovi ,u kterého jste veden

doc. PhDr. Jiří Kocourek, PhD
doc. PhDr. Jiří Kocourek, PhD

Specializace: Psychologie
Pracoviště: Privátní ambulance v Praze 6, Vítězné náměstí 10,
Vedení Institutu aplikované psychoanalýzy,
Vedení Psychoanalytické kliniky v Opocně,

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: