Užívání antidepresivních léčiv

Dobrý den, od května minulého roku užívám Olwexyi 75mg 1tbl ráno, Frontin 1mg 1 tbl večer. Nikdy před tím jsem žádná psychiatrická léčiva neužívala. Psychiatra jsem navštívila z důvodu zhoršeného spánku - večer jsem usínala hodně pozdě, často jsem se budila, celkem jsem spala cca 2-3hod/noc, ráno jsem byla velmi vyčerpaná, unavená, při usínání mi vždy silně bušilo srdce. Asi za 14 dnů jsem vyhledala odbornou pomoc. Ještě bych podotkla, že v tomto období jsem státnicovala a zároveň jsem se starala o nemocného syna. Nyní se již cítím dobře, se spánkem vážnější problémy nemám. Lékař mi před měsícem Olwexyi vysadil-úplně, ovšem páty den jsem již abstinenční příznaky nevydržela (pocení, bolest hlavy, závratě, nechutenství, třes, ospalost, únava.........) a po konzultaci s lékařem léky opět užívám. Ráda bych již léky neužívala, ale dr mi řekl, že deprese, kterou mi diagnostikoval, se léčí až 5 let. nyní nechápu, proč mi tedy léky vysadil a nechal mě těch 5 dnů trpět. Z tohoto závěru jsem velmi rozhořčená, chtěli bychom druhé miminko a léky už užívat také nechci. Nejenom že již nemám zájem o pohlavní život, přes den jsem stále hodně unavená, mírně se mi motá hlava a celkově to nejsem já!Děkuji za pomoc, se srdečným pozdravem Dana M

Odpověď odborníka:

Dobrý den, popisujete klasické nežádoucí účinky antidepresiv. Doporučoval bych proto znovu konzultaci u ošetřujícího lékaře. Možností léčby deprese je totiž více, je ale třeba vždy zvolit tu správnou. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: