Užívání léku

Užívám na srdce Cordarone.Protože se mi zhoršuje zrak poslalmne lékař k očaři.Není mi jasné,proč mi tedy nepředepíše jiný léka.Nebo jiný lék neexistuje,?Moc děkuji za Vaši radu.Kolocová

Odpověď odborníka:

Nemyslím si, že zhoršování zraku je v souvislosti s užíváním léku Cordarone. Volba vhodného antiarytmika záleží na typu vaší arytmie a ev. dalších přidružených chorobách, protože neznám váš zdravotní stav, nevím, zda by bylo vhodné lék měnit.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x