Vag. výtok po styku

Prosím o radu na toto choulostivé téma... Sem tam se u mě objeví mykoza, mám proto u sebe vždy Clotrimazol krém i vag.tabletky. Před dvěma dny jsem měla styk a nyní se u mě objevil poměrně silný výtok, trochu nahnědlé barvy a slabé svědění. Nevím, jestli je to jaksi "následek" styku, nebo by mohlo jít opět o mykózu či dokonce zánět? Mám raději preventivně začít s léčbou vag. tabletami Clotrimazol AL 100? Děkuji za jakoukoli radu.. Beáta

Odpověď odborníka:

Zajdětě prosím na gynekologii, kde Vás vyšetří a event provedou kultivaci a poté nasadí podle kultivace léky.

MUDr. Eva Hnatyšanová
MUDr. Eva Hnatyšanová

Specializace: Všeobecné lékařství
Pracoviště: Ordinace Praktického lékaře, Praha 1

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěž o krém BELOBAZA®

Belobaza je krém pro každodenní péči, ochranu a regeneraci suché, citlivé a podrážděné pokožky.

 celý článek

x