Vaginální mykóza

Dobrý den, nedávno jsem prodělala vaginální mykózu tu jsem začala léčit Clotrimazolem Al 200 mg. Dobrala jsem to a po léčbě se mi objevil výtok (bílo-žlutý,trošku zapáchá), dnes to je 3 den po léčbě. Chtěla bych se zeptat co to může být? Předem děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

K stanovení původce výtoku je nutná kontrolní kultivace a mikrobní obraz poševní a podle výsledků nasadit případnou léčbu. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x