Vaginální mykoza+menstruace

Dobrý den,chci se zeptat..Je mi 15 let.Před 3 dny jsem dobrala čípky Candibene,které jsem si zakoupila v lékárně bez návštěvy gynekologa.Mykoza zmizela,ale menstruace se mi zpozdila o 3 dny ,mám ji nepravidelnou,ale vzdy ji mivam tak po 3 tydnech a 2 dnech,jenze jsem to nedostala,tak jsem nasadila Candibene,uz jsou to 4 tydny a dva dny a porad nic.HA neberu .Může mít Candibene vliv na zpozdeni menstruace?děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

dobrý den, pokud nejste těhotná, může dojít ke zpoždění menstruace. Než Candibene, spíše hormonální dysbalance.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Kýla – kde se bere a co ji způsobuje?
Články: Kýla – kde se bere a co ji způsobuje?
Kýly patří k nejčastějším...
Podezření na kýlu? Poraďte se on-line!
Články: Podezření na kýlu? Poraďte se on-line!
Kýly patří k nejčastějším...
Zdolejte stres, zdoláte i křečové žíly
Články: Zdolejte stres, zdoláte i křečové žíly
Stres. Slovo známé téměř...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: