Vaginoza

Dobrý den, měla bych dotaz - už čtvrtý měsíc se léčím se zánětem (výtok, svědění), nejdřív sama volně prodejnými preparáty na domnělou mykózu (Canesten, Candibene), po návštěvě gynekologa a stěru mi byl předepsán Macmiror p.o. i vaginální globule, s tím, že původce je E. coli a Str. agalactiae a citlivost je na Macmiror nejvyšší (pak už jen ATB). Globule už beru 6. den (1 na noc) a perorálně 4. (1 tbl. á 12 hod.), ale potíže se nezlepšují. Když jsem to říkala gynekoložce, řekla mi, že je určitě musím dobrat. Je tedy neúčinek dán nižší dávkou, nebo je možné, že jsem se nakazila nějakým dalším kmenem (dva dny jsem se koupala ve vodě ze studny)? Nejsem si tedy jistá, jestli počkat, zda léky nezaberou, nebo jestli mám jít na další výtěr, nerada bych zbytečně dodávala tělu chemii, která ve výsledku nemá účinek. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, ještě bych počkala, jestli se stav zlepší, alespoň jeden den.

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x