Valdaxon

dobrý den, beru valdaxon přes tři měsíce a ráda bych znala názor o jeho vysazení..nedostala jsem ho na deprese, ale na to že jsem úplně přestala spát. Prodělala jsem při tom 8 týdnu terapie a spánek se mi vrátil a terapiie zabrala..Mohl by se valdaxon tedy vysadit? Nechci brát tyto léky jelikož co čtu tak ad dost škodí organizmu. Nemůže se vrátit nespavost vysazení Ad po třech měsících? osobně si to nemyslím po prodělané terapii KBT..Děkuji za odpověd šárka

Odpověď odborníka:

Milá paní Šárko, nerada zklamu Vaše očekávání. Za léčebný postup odpovídá lékař, který se s pacientem na terapii domluvil, tedy indikoval a vystavil recept na lék Valdoxan. Kdokoliv jiný není vhodnějším rádcem.

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x