Valetol

Dobrý den, prodělala jsem alergickou reakci na Valetol. Generalizovaný edem, nevolnost, pálení končetin, palpitace. Problémy s dýcháním naštěstí nenastaly a zůstala jsem doma- byla jsem tam sama a dojít v ten okamžik k lékaři nešlo. Používala jsem ho dříve a reakce nastala až teď. Zároveň jsem dostala od kožařky Eclaran na akné, který jsem opět používala delší dobu, pak vysadila a když jsem ho nyní použila znova, probu dílů jsem se se zarudnutým, svědivým a nateklým obličejem. Mám se objednat na vyšetření na alergologii nebo se stačí těmto lékům vyhnout.

Odpověď odborníka:

Konsultace s alergologem by bylo vhodná, zvláště, když je zde tendence k rozšiřování spektra alergenů.

MUDr. Jindřich Lahovský
MUDr. Jindřich Lahovský

Specializace: Alergologie a klinická imunologie
Pracoviště: Ordinace pro alergologii a lékařskou imunologii, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: