Vaporizace děložního čípku

Dobrý den, zhruba před týdnem jsem podstoupila vaporizaci děložního čípku. Po rychlejší hojení mi bylo doporučeno užívání léku Cicatridina‎. Nyní mám žluté až nahnědlé výtoky nikterak nezapáchající. Chtěla jsem se zeptat zda je to normální nebo jestli se jedná o zánět. Mívám jen občasné pobolívání v podbřišku. Kontrolu u svého lékaře mám až za měsíc. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud výtok nezapáchá, tak se jedná o normální proces hojení na čípku. Nemusíte se obávat, ale nedoporučovala bych vám do zhojení pohlavní styk ani koupání v bazénu. Pouze pokud by jste začla krvácet (mimo menstruaci), nebo by jste měla silný výtok, svědění, či se zápache, nebo bolesti v podbřišku, tak zajděte ke gynekologi. Mějte se hezky.

MUDr. Barbora Müller
MUDr. Barbora Müller

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Nemocnice Ostrov

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: