Varhánky na penisu

Dobrý den, chci se zeptat na žaludu se mi pořád dělají jakoby varhánky (viz.foto) nemám je tam pořád proste nekdy se oběví a pak proste zase zmizí,zezačátku se mi trošku loupala kuže,myslel jsem si že jsou to kvasinky tak jsem asi týden používal canesten nemůže to být tím? děkuji za odpověď ps. nemůže to být častou masturbací??

Odpověď odborníka:

Může jít o sklon k atopii či ekzém, to mechanické dráždění tomu jistě také nedělá dobře. Nepoužívejte mýdlo, po umytí kůži promazávejte např. bepantenem.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
-3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x