Vaz. pan doktor/ka ! c...

  • Dotaz od: Jana Sardikova
  • Publikováno: 30.3.2008
  • uLékaře.cz

Vaz. pan doktor/ka ! Chcela by som vas poprosit o radu, mam dlhotrvajuci problem, mam pliesen v posve, trva to uz viac ako 5 mesiacov, zistila som ze sa mi to vracia kazdy mesiac prevazne v obdobi menstruacie, pravdepodobne to bude zmenou kyslosti. Uz dva razy som bola liecena tabletou Canesten podavanou do posvy a tiez som sa natierala kremom Canesten. Pred par dnami som bola u lekarky, ktora mi predpisala 5 tabliet Canesten, ktore mam pouzivat 5 dni po sebe. Chcela by som sa Vas opytat aky na to mate nazor, ci je to bezpecne, pretoze sa mi zda, ze Canesten tablety su dost silne. Nemoze mi to uskodit? Mimochodom som bezradna s tymto mojim problemom, tak Vas prosim ak by ste mi nejako mohli pomoct, lebo nechem aby to prerastlo do chronickej choroby. Velmi pekne dakujem a tesim sa na skoru odpoved, S pozdravom, Jana

Odpověď odborníka:

Dobrý den, paní Jano, přesto, že Canesten by neměl být při dlouhodobém užití škodlivý, doporučovala bych vyzkoušet např. cotrimoxasol vaginální čípky, či Pimafucin.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x