Vedlejší účinky léku po infartku

Dobrý den, chtěl jsem se Vás zeptat na problém který mám. Před měsícem jsem prodělal akutní infarkt a od té doby co beru prášky tak chodím často močit. Vyšetření které jsem měl je v pořádku, tak se Vás chci zeptat jestli to nemůže býti z prášku které jsem dostál. Prestarium neo 5mg. Betaloc Zok 25mg. Trombex 75mg. Godasal 100mg. Rosucard 20mg Nolpaza 40mg. Děkuji Vám, S.

Odpověď odborníka:

Ve vaši medikaci nejsou žádné léky na odvodnění, proto by močení nemělo být častější. Žádné z těchto léků nemají nežádoucí účinek zvýšené močení. Může se stát, že po infarktu vaše tělo hledá rovnováhu a zbavuje se přebytečné vody. Nebo můžete mít infekci močových cest, pokud pociťujete pálení nebo řezání při močení, bude vhodná návštěva praktického lékaře. Můžete se zkusit každý den vážit, pokud budete vážit stejně, tak nemočíte více než vypijete. Protože kdyby jste se odvodňoval, vaše hmotnost by klesala.

MUDr. Zbyněk Cejnar
MUDr. Zbyněk Cejnar

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Krajská nemocnice Pardubice, interní klinika- kardiologické oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
+3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Když pohyb zhoršuje dýchání
Články: Když pohyb zhoršuje dýchání
Nedostává se vám při...
Epilepsie
Články: Epilepsie
Epileptický záchvat může...
Druhý polštář pod hlavu může pomoci udržet nižší nitrooční tlak
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Jak si poradit s ječným zrnem
Články: Jak si poradit s ječným zrnem
Ječné zrno je pupínek nebo...
Pooperační bolest
Články: Pooperační bolest
Chystáte se na svou první...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: