Velmari

Dobryn den, 4 roky jsem brala Hak Adele kde je 7 denni pauza. Rozhodla jsem se pro zmenu a doktorka mi predepsala Velmari kterou jsem zacala brat v den kdy bych si mela vzit tu starou coz znamena udelala jsem si 6 denni pauzu a 7 den misto stare Adele jsem si vzala Velmari, uzivala jsem pravidelne menstruace jsem mela jeste 3 dny po brani Velmari coz je pry normální a ted jsem ve fazi kde beru bile tablety jsou 4 ted jsem si vzala 2 a porad jsem nedostala měsíčky, je mozne ze se mo vubec nedostavi nebo ze se dostavi se spozdenim treba kdy budu načítat nove platicko?dekuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den Nicole. První tři měsíce užívání antikoncepce může být menstruace nepravidelná. Rozhodně pokračujte v užívání dle schematu. Tedy nečekejte na menstruační krvácení,ale plynule navažte v užívání dalšího platíčka.

MUDr. David Neubert
MUDr. David Neubert

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: NEUMED gynekologická ambulance s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: