Venlafaxin

Dobrý den, beru Venlafaxin 150mg, v lékarně mi před cca 14 dní dali 2x 75mg, jelikož neměli 150mg, tak jsem bral dva. Ale bohužel, zhoršil se mi psychycký stav k horšímu. Nyní beru zpět 150mg, a postupně pocituji mírné zlepšení. Je možné, že může mít vliv braní 2x 75mg místo 150mg. A nebo to bylo jen momentální zhoršení zdravotního stavu? Nemáte někdo s tímto již zkušenost. Děkuji Karel

Odpověď odborníka:

Dobrý den, doporučuji navštívit vašeho psychiatra a vše s ním co nejpodrobněji prokonzultovat, ten vás zná nejlépe a nejlépe ví jak vám léčbu upravit k vaší spokojenosti.

PhDr. Jana Müllerová
PhDr. Jana Müllerová

Specializace: Psychologie
Pracoviště: Psychologická pomoc Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Víte, jak probíhá hojení po operacích?
Články: Víte, jak probíhá hojení po operacích?
Kdo z nás se už někdy...
Vitiligo
Články: Vitiligo
Vitiligo je kožní...
Zbavte se modřiny snadno a rychle
Články: Zbavte se modřiny snadno a rychle
K modřině lze přijít dnes a...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: