Vlasy

Ještě mám dotaz : už jste mi odpovídala : Věnujete se i vypadávání vlasů ? (nenašel jsem speciálně lékaře kteremu bych měl napsat tak jsem skusil kožní problémy) Mým problémem je vypadávání vlasů je mi tepr 17 let a už mám "velké kouty" a bojím se že brzy budu mít pleš i na temeni hlavy. Můj bratr měl problémy jako já (asi jsem to zdedil) měl stejný průbeh a teď je o 2 roky starší a nemá skoro žádné vlasy. Mohla byste mi doporučit nějaký produkt aby mě nevypadávali vlasy enbo po kterém by mi dorostly (kouty nebo ustupjicí hranice vlasu od čela), slyšel jsem že na nedičné vypadávání vlasů není špatný produkt s kofeinem, jaký máte názor Děkuji za odpověď Odpověď odborníka: Máte androgenní alopecii a to u muže (narozdíl od ženy) není choroba a tudíž se neléčí, také na ni většina dostupné medikace nefunguje. Jeden z mála účinných přípravků je FINASTERID, ale základní problém je impotence jako nežádoucí účinek. Léky nasazuje dermatolog. s pozdravem ....................................................... To teď asi nebudu raději riskovat, co si myslíte o tom kofeinu ? kofeinových přípravcích, můžete nějaké doporučit ? Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Váš typ androgenního výpadu je dán geneticky a hormonálně a neexistuje žádný zaručený prostředek, který by stoprocentně fungoval ( kdyby tomu tak bylo, nebyli by plešatí muži). Finasterid je skutečně účinný prostředek, ale může u něj dojít ke snížení libida a potence, nasazuje se jen ve specializovaných centrech zaměřených na tuto problematiku ( v Praze nem. na Vinohradech, na Moravě nevím). Po jeho vysazení dochází během půl roku k opětovnému výpadu.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: