Vnitřní neklid, pocit štípání po celém těle

Dobrý den, již druhý měsíc mě štípe (kouše) kůže po celém těle. Jsem alergik ale kožními a krevními testy byla alergie vyloučena. Mívám asi 2 roky hlavně v zimních měsících stavy vnitřního napětí, neklidu, nervozity. Mám naordinován NEUROL po něm se zklidním a přestane i štípání (po dobu působení léku). V noci kůže neštípe ale špatně spím - často se budím. Prosím o radu čím to může být způsopbeno a co s tím dělat. Děkuji Inka

Odpověď odborníka:

Dobrý den, je velmi pravděpodobné, že svědění kůže souvisí s Vašimi dalšími obtížemi a je nervového původu. Pokud se Vám podaří dostat pod kontrolu své nervové napětí, ustoupí také svědění. Kromě užívání léku, který samozřejmě pomáhá, se zaměřte také na svůj životní styl a okolnosti vzniku obtíží. Dodržujte pravidelný životní styl a také základní pravidla spánkové hygieny (uléhat a vstávat vždy ve stejnou dobu, spát v chladné a větrané místnosti, neuléhat s plným žaludkem apod.).

 
Líbí se vám odpověď?
+5 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: