Vracející se výtoky

Paní doktorko Mám problém se stále se vracejícíma výtokama.Nedávno jsem prodělala nepříjemný zánět močového měchýře. Byli mi nasazeny antibitika, poté sem dostala mykozu . pan doktor mi nasadil čípky , po dobrábí se výtok asi po týdnu vrátil (bílý, hrudkovitý, svědivý, zapáchající) Pan doktor nasadil tedy ty samé čípky a 2 prášky mycomaxu 150(každý na jeden den). Zatím se žádný výtok neobjevil, ale občas cítím lehké svědění a jakoby bodání v pochvě. Pan doktor vzorek neposílal na kultivaci. A s výtoky mám problém již několik let.Taky jsem slyšela něco o chlamidich je to možné? a měla bych si přímo vyžádat o vyšetření na tento druh? Moc děkuji za odpovědi

Odpověď odborníka:

Výtok se mohl vrátit, protože jste brala ATB. Byla narušená rovnováha poševního prostředí a je nutné ji obnovit. Kupte si v lékárně vagi C, je to na úpravu poševního prostředí. A pokud budete brát příště ATB, bylo by vhodné užívat tyto globule preventivně.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: