Vřed na obličeji, dren

Dobrý den chtěla bych se zeptat udělal semi vřed na obličeji byla jsem na vyříznutí dali mi tam dren ale mám to furt takové oteklé je to normální? Děkuji za radu

Odpověď odborníka:

CCa týden po zákroku může být kůže lehce oteklá či začervenalá , ale každý den by měly tyto obtíže být menší a menší. Neuvádíte, kolikátý den po zákroku jste. V případě pochybností kontaktujte lékaře, který vám zákrok prováděl.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Operace štítné žlázy Mám uzlík na štítné žláze vel. 15 mm /podle CT/ a stále...
  • Sedimentace krve Již delší dobu marodím, měla jsem sedantaci 45/74. Stále se...
  • Rivotril Beru už 7 let Rivotril v kapkách 2,5mg 2x 5 kapek, četla jsem že je...
  • Nedostatek bílých krvinek Mému synovi (15) byl při odběru krve zjištěn...
  • Čepy v krku Před pár týdny jsem byl u lékařky s bolestí v krku a ta mi nakonec...
  • Časté zívání Téměř pětiletý syn už třetí den velice často zívá. Někdy si u...
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x