Vřídky na krku

Na krku se mi tvoří velmi bolestivé "vřídky"? Nevím, jak to nazvat. Je to tvrdé, bolí to a občas se vytvoří i hnis. Byl jsem u kožní lékařky, napsala mi belakne a vůbec to nepomáhá, naopak se pokožka vysušší a udělají se mi červené fleky. Děkuji. Lachnit

Odpověď odborníka:

Děkuji za dotaz, Belakne je slabé, musíte mít dvojkombinaci mastiček, ale je nutné to vidět.
Pokud budete mít zájem, kontaktujte zítra sestřičku - 773562343 (DermaEsthetic) a objednejte se.
S přáním klidného večera
Š.

MUDr. Hana Šulcová, MBA
MUDr. Hana Šulcová, MBA

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: DermaEsthetic

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x