Výkyvy inr při léčbě warfarinem

Dobrý den. Chtěla bych se zeptat, jak zabránit výkyvům INR při léčbě Warfarinem. Syn (nyní 18 let) je po dvou operacích srdce - 1. pár dní po narození operován aortoventrikulární tunel, 2. v deseti letech náhrada aortální chlopně a resekce a plikace aneurismatu ascendetntní aorty. Diagnoza AVT, AS, AI. Od začátku léčby nám INR kolísá, ale v posledních měsících přímo "skáče". Při jednom měření má INR 1,65 a za několik dnů 13 i více, při nezměněné dávce Warfarinu (5mg). A při dodržování správného stravování (vím, že nesmí zelený čaj atd.). Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den , paní Heleno, doporučila bych častější kontroly INR a Warfarin lehce měnit dle INR.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: