Výměna hormonální antikoncepce

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli je dobré si často měnit HA? V listopadu mi bude 18 let a HA beru od 17 let. Jako první jsem užívala HA Chloe,po půl roce jsem ji vyměnila a nyní užívám Jangee. Dost často mě bolí hlava.Může to být z antikoncepce?? Existuje nějaký přípravek,po kterém by nebolela hlava,působil by na akné a nebyl příliš drahý?tím myslím tak do 700 kč max. Předem děkuji za Vaši odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den,hlava bolet může, lze zněmit ATK, ale spíše se zaměřte na dostatek tekutin, spáku,pohybu na vzduchu, event.krční páteř. Nelze vše svádět na HAK, ikdyž je možnost, že by to mohlo být z HAK.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: