Vyměšování zácpa

již delší dobu mám čím dál větší problémy s vyměšováním - místo stolice vycházejí pouze plyny - -při použití Gutalaxu pak dojde ke stolici v malém množství buď řidčí nebo úzké šištičky a pak zase tak dva dny nic - tento stav trvá v této podobě již asi 2-3 týdny přestože se snažím ve stravě používat větší množství vlákniny, podpůrných čajů a jiných prostředků /Lepicol/ jsem kardiak a diabetik - užívám následující léky: Lokren 20 1-0-0 Oltar 4 1-0-0 Prestarium NEOCOMBI 5 1-0-0 Sortis 20 0-0-1 /dříve Atoris 20/ Preductal MR 1-0-0 Nolpaza 40 1-0-0 /dříve Onprelen nebo Omeprazol/ Siofor 850 1-1-1 /dříve Glucopage 850/ zde na radu Diabetoložky jsem se asi před týdnem vrátil ke Glucopage Anopyrin 400 0-1/4-0 a denně píchám 23 jednotek LANTUSu Nevím jak s tímto problémem dále - za radu děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den.Je mi moc líto,že místo rady Vás jen odkazuji k Vašim ošetřujícím lékařům.Každá změna ve způsobu vyprazdňování stolice by měla být u člověka středního věku jednoznačně vysvětlena,pojmenována.Nestyďte se,prosím,a svěřte se s tímto trápením svému praktickému lékaři.Rozhodně nebude Vaši obtíž podceňovat,dokud nevyloučíte nějakou závažnější příčinu.

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: