Vynechaná ms při braní antikoncepce

Dobrý den, už léta jim antikoncepci Jeanin,,a již se mi stalo, že jsem nedostala Ms. a užívám ji pravidelne, nekouřim, více mene nepijualkohol. Tenkrát mi bylo řečeno že je to normální. Minulý mesíc jsem to dostala jako obvykle, ale ten to nikoli v uterý začnu nové platíčko a styk s přítelem jsme meli asi před 25 dny,přičemž si dává přítel pozor, nedalo mi to a udělala jsem si tehotenský test,ale negativní. Jsem mimo republiku a dříve jak za tři týdny se ke svému lékaři nedostanu, myslíte si že mám pokračovat v braní dále nebo šílet?Děkuji Zuzana

Odpověď odborníka:

Žádné šílení, je to normální, že při určité antikoncepci nedostanete menses, nebo jiná změna cyklu, aniž byste byla těhotná. Naprosto klidně berte tbl dále, nic se neděje !

MUDr. Jiří Bastl
MUDr. Jiří Bastl

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Privátní ambulantní zařízení Gynosan, s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x