Vynechání antikoncepce, dlouhé krvácení

Zdravím, asi tak v 7. - 11. dnu užívání HA (Yadine) jsem prášky nebrala (byla jsem mimo domov a zapomněla je). Vynechala jsem tedy celých 7 dní, jako kdyby to bylo "obvykle" a krvácení se dostavilo normálně. Bohužel, doteď nepřestalo a já krvácím už 3. týden. Sice slabě, ale je to nepříjemné. Nic mě nebolí. Zajímalo by mě, jestli se jedná "pouze" o rozhození a vše se v příštím cyklu dá do pořádku, nebo zdali se může jednat o něco vážnějšího. Děkuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nejpravděpodobněji se jedná o hormonální nerovnováhu v důsledku nesprávného užívání antikoncepce. Pokračujte nadále v užívání antikoncepce dle návodu. Během několika cyklů by mělo dojít ke stabilizaci. Navštivte gynekologa v případě, že nedojde k úpravě.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: