Vynechání menses

Již 3 roky beru antikoncepci Yoseffine. Teď jsem si ale prodloužila cyklus, jelikož jsem jela na dovolenou a menstruaci jsem nechtěla dostat. Jenomže antikoncepce mi menstruaci neudržela a začala jsem špinit. Jak mám teď udělat pauzu? Normálně 4 denní, jak to u těchto prášků je? A jak poznám 1. den normální menstruace?

Odpověď odborníka:

Lucie, pauzu bych udělal 4 denní, jak píšete, nicméně menstruace jako taková klidně přijít nemusí, můžete jenom špinit. Pak začnete zase brát prášky, jak jste zvyklá. Obecně by se pravidelnost užívání neměla moc měnit, aby se to právě pak takto celé nerozhodilo.

MUDr. Vít Křehnáč
MUDr. Vít Křehnáč

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: JACH-TA s.r.o., Řež

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x