Vynechání menstruace

Dobrý den, koncem září jsem vysadila antikoncepci, od té doby se menstruace 3x dostavila víceméně pravidelně (cyklus 26-28 dní). Problém nastal až tento měsíc, kdy jsem menstruaci vůbec nedostala. Dělala jsem si dva těhotenské testy v týdenním rozestupu - oba byly negativní. Myslíte si, že vynechání menstruace může být způsobeno vysazením antikoncepce, kterou jsme nepřetržitě užívala 6 let? Na gynekologii jsem objednaná, ale bohužel až za měsíc.

Odpověď odborníka:

Pokud již proběhly 2 menses nebude s vysazením antikoncepce spojitost pokud je gravitest negativní můžete v klidu vyčkat

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: