Vynechání menstruace

Dobrý den. Před půl rokem jsme měla střevní chřipku a po ní jsem měla nepravidelnou menstruaci. Poté jen "špinění" a následně jsem menstruaci ztratila. Byla jsem u svého gynekologa, který mě vyšetřila všechno bylo v pořádku, píchl mi injekci, ale i po 3 měsících po injekci se menstruace nedostavila. Četla jsem, že za to může stres, úbytek váhy, špatná životospráva,.. Ničím z toho netrpím. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Pokud nepřišla menses po injekci není potřeba čekat 3 měsíce stačí 14 dní a poté se rozhodnout pro další postup- vyšetření hormonálních hladin atd. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: