Vynechání menstruace

Dobrý den,nedostavila se mi menstruace minulý měsic,od pí.dr.jsem dostala vyvolávající injenkci,kdy se menstruace objevila,ale ve zvláštním zbarvení.Bylo mi doporučeno antikoncepce nebo nebo klimonorm,nikdy jsem tyto léky nebrala a proto mám obavy si je vzít.Ted druhý měsic zase nemám menstruaci,mužete mi poradit,zda ty léky brát,mám z nich trochu obavy.Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nevím, proč máte z těchto léků obavy, pravděpodobně se porucha menstruace u vás sama nenapraví. Pokud nemáte důvěru k lékařce, najděte si jiného oš.gynekologa, který vás podrobněji vyšetří a bude vám svoje postupy i vysvětlovat - připadá mi, že vám zejména toto u lékařky chybí. Příčina může být ale jiná hormonální, nejčastěji endokrinologická, hlavně z oblasti štítné žlázy. Požádejte o její vyšetření. -testy na šž udělá i obvodní lékař, je to jednoduchý test z krve. Také se můžete pokusit regulovat svůj hormonální cyklus (ovšem až po vyšetřeních, kdy by se nic nezjistilo), pomocí holitické /celostní/ medicíny - tradiční čínská med., homeopatie, reflex.terapie, fytoterapie (bylinky), léčba stravou...., kdy je sice potřeba více trpělivosti, ale ta růže přináší.... Musejí být ovšem vyloučeny příčiny poruch klasickou medicínou, aby se nic nezanedbalo. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x