Vynechání menstruace

Dobrý den prosím vás zda-li by jste mi nebyla schopna poradit , Beru uz 4 měsíce antikoncepci Nuvaring menzes byl doposud pravidelný bez problémů bohužel tento měsíc se menstruace nedostavila dnes tedy 11.3 je to 7mý den přestávky, a neprobíhají ani náznaky že by se měla dostavit. Bohužel mám nějaké problémy se trřevy a během tohoto meěíce a půl jsem shodila cca 6 kg , kvůli běhání po nemocnicích bych řekla že je tu i dost stres. Poslední pohlavní styk byl cca před 2-3 týdny ale myslím že by nuvaring měl být spolehlivý. Myslíte že byjste mi mohla poradit čím to zpoždění může být? Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud antikoncepci užíváte pravidelně, a můžete vyloučit těhotenství, je možné, že vynechání menstruace bylo způsobené zmíněným stresem. Také podváha či náhlé výrazné snížení hmotnosti se může projevit ztrátou menstruačního krvácení.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: