Vynechání menstruace

Dobrý den, mám dotaz.Minulý týden jsem byla na preventivní prohlídce u svého gynekologa a vše bylo vpořádku.Neberu antikoncepci od května.Poslední menstruace byla 16.10 2014 a do teďka jsem další menstruaci nedostala.Bojím se,že jsem těhotná.Ikdyž možné je to vyloučit,jelikož mi doktor řekl,že na UZ jde vidět,že nejsem a změna dělohy, která ukazuje přichod menstruace.Pořád mě bolí vaječníky,mám pocity,jak kdybych to měla dostat.Děkuju za vysvětlení.Nevím jestli příčinou může být,že držím od října dietu ..

Odpověď odborníka:

Po vysazení antikoncepce mohou být nějakou dobu nepravidelné měsíčky. Těhotná asi nebudete, udělejte si gravitest. Dieta může ovlivnit menses, ale jen hodně přísná a spojená s velkým hubnutím.

MUDr. Jan Miklica
MUDr. Jan Miklica

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance Brno

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: