Vynechání menstruace po očkování

Dobrý den pane doktore, před týdnem jsem podstoupila 2. očkování vakcínou cervarix proti rakovině děložního čípku. Již od první aplikace se mi nedostavila do teto doby pravidelná menstruace. Pohlavní styk jsem neměla o těhotenství se tedy určitě nejedná. Je vynechání po očkování normální a mám počkat nebo mám svůj problém začít řešit? Před Vám velmi děkuji za odpověd S pozdravem Kamila

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nelze jen tak říci, že vynechání menstruace způsobilo očkování (navíc je to málo pravděpodobné, toto očkování by ze své podstaty, tj. očkování proti virové infekci, nemělo hormonální stav nijak ovlivňovat). Vždy je třeba vyloučit ostatní příčiny (nejčastější je hormonální nerovnováha, když vyloučíme těhotenství), proto doporučuji informovat o tom Vašeho gynekologa.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: