Vynechání menstruace po očkování

Dobrý den pane doktore, Můj dotaz se týká vynechání menstruace po očkování proti hepatitidě.Je mi 21,antikoncepci neberu a cyklus mám pravidelný(28 dni)a nyní mám již 4 den spoždění a těhotenský test negativní.Očkování jsem absolovovala den před začátek menstruace.Je možné,že očkování menstruaci zpozdilo? Děkuji za odpověď. S pozdravem Petra Šmídová

Odpověď odborníka:

Očkování by cyklus ovlivnit nemělo, pro jistotu bych zopakoval gravitest, který je positivní již 5-6 den po případné koncepci a pokud bude negativní a menses nedostaví déle než jeden cyklus navštivte gynekologii k zjištění příčiny a nasazení léčby. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: