Vynechání menstruace po vysazení hormonální antikoncepce

Dobrý den, po deseti letech užívání HA (s dvouletou pauzou, kdy jsem neměla žádné problémy) jsem sice dostala první menstruaci, která byla ovlivněná antikoncepcí, ale druhá, přirozená, už nepřišla. Měla jsem klasické bolesti, ale v den, kdy bych měla začít krvácet, tak zmizely, jen občas cítím jakoby "tlak" v podbřišku. S přítelem se snažíme o miminko, ale těh. testy jsou negativní (dnes 8. den po vynechání MS). Začala jsem pít kontryhelový čaj. Mám jít k lékaři, nebo se MS dostaví "sama" a stačí počkat?

Odpověď odborníka:

Bylo by vhodné zopakovat test s odstupem týdne a bude li negativní vyčkejte a když by nepřišla v termínu ani další menses potom by bylo vhodné vyšetření k objasnění příčiny. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: