Vynechání menstruace při ha

dobrý den.. poslední dvě menstruace byly normální, ale ta před dvěma měsíci byla opožděná asi o týden, myslím že to bylo tím že jsem byla nachlazená a hodně se stresovala z těhotenství, jelikož jsem měla přerušovaný styk. jakmile jsem ji teda dostala, nasadila jsem moji první antikoncepci (Chloe) . Po dobrání platíčka jsem normálně dostala menstruaci. teď jsem ale dobrala druhé plato, a menstruace nikde. dělala jsem si před týdnem test a včera taky a oba byly negativní. jediné co, že mám větší a bolavá prsa (z HA?) četla jsem, že při braní antikoncepce někdy nemusí přijít menstruace vůbec, mám tedy začít brát po 7 dnech zase aktivní tablety nebo to mám nějak řešit? pokud mám ty testy negativní tak jak velká pravděpodobnost je že bych byla těhotná? pokaždé mám sex i přes prášky bez ejakulace do mě, prášky beru +/- 3hodiny ... předem díky za odpověď a názor, přeju hezký den! T.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, menstruovat nemusíte, pokud nenaroste sliznice v děloze, nemusí být menstruace. Normálně začněte platíčko po 7 denní pauze. těhotenství je nepravděpodobné.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x