Vynechani menstruaci pri antikoncepci

Chtela bych se zeptat, uzivam prvni antikoncepci a ted mam mit 7 denni pauzu, co kdyz v te 7 denni pauze menstruace neprijde?je v prnich mesicich uzivani nepravidelnost "normalni"?

Odpověď odborníka:

Ve valné většině menses se dostaví, v klidu vyčkejte těch 7 dní, i psychika by to mohla ovlivnit. Řešte problémy,až když se dostaví. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x