Vynechání pilulky, krvácení

Dobrý den pane doktore, nikdy bych nevěřila že se to stane právě mě, protože jsem na to byla vždy pečlivá, ale podařilo se mi zapomenout poslední pilulku z platíčka (Logest) menstruace se pak dostavila a ja si teprve při požití první pilulky z platíčka všimla zapomenuté poslední pilulky, takže jsem pauzu vlastně prodloužila. Jenomže pak se mi prostě z nějakého důvodu stalo to že jsem zapomněla 6. a 7. pilulku v prvním týdnu, dnes když si mám vzít už devátou se dostavilo krvácení. Teď nevím jestli jsem si to celé nějak nerozházela a neměla bych to probrat se svým gynekologem. S přítelem jsme se dohodli že miminko by v žádném případě problém nebyl, jen nevím jestli prášky dál brát nebo přestat aby to případně plodu nějak neuškodilo. Snad se v tom alespoň trošku vyznáte :D děkuji vám za odpověď a přeji hezký den.

Odpověď odborníka:

dobrý den, krvácení bylo ze spádu, z výkyvu hormonálních hladin. Otěhotnět můžete, pravděpodobnost není velká. Je na Vás, zda se budete chránit v případě, že budete dále užívat antikoncepci. Pokud chcete miminko, prášky již dále neberte, cyklus si bude možná chviličku "sedat":)

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: