Vynechání tabletky první den

Dobrý den, potřebovala bych poradit, minulý týden jsem měla mít 7 denní odpočinek od tabletek, jenže jsem druhý den zjistila, že se mi nehodí naplánované krvácení, vzala jsem tedy v ten den a ve stejnou dobu dvě pilulky. Dnes se ale krvácení objevilo a já bych potřebovala tento stav potlačit, je nějaká možnost? moc moc děkuji za odpověď!

Odpověď odborníka:

Pokud se již krvácení objevilo, nedoporučuji žádné další experimenty. Sliznice děložní se již začala odlučovat a neexistuje způsob, jak toto odlučování zastavit.Brát více než jednu tabletu denně je špatně. Rozhodila jste si tím vaše hormonální hladiny a může trvat delší dobu, než se cyklus zase upraví.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Genetické vyšetření
Články: Genetické vyšetření
Genetické vyšetření je...
Infarkt myokardu může člověka zastihnout kdekoli: umíte účinně pomoci?
Nachlazení, viróza, nebo chřipka?
Články: Nachlazení, viróza, nebo chřipka?
V zimě se potýkáme s...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Mykózy – jedno z nejčastějších gynekologických onemocnění žen
Ječné zrno
Články: Ječné zrno
Ječné zrno, hordeolum, je...
Za produkci mléka nemůže vždycky jen nadbytek prolaktinu
Články: Za produkci mléka nemůže vždycky jen nadbytek prolaktinu
Tvorba mateřského mléka...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: