Vynechání tablety

Dobrý den, při prvním dnu menstruace jsem začala nově použivat HA dle navodu, po třetí tabletě jsem ale vynechala 2 dny a měla jsem styk je riziko že otěhotním když šlo o první měsíc užívání HA?

Odpověď odborníka:

Ano, riziko tu je, že otěhotníte, doporučuji po zbytek cyklu používat kondom, další tablety již neberte. Pokud by se pak nedostavila menses, udělejte si těhotenský test. Nezačínejte užívat další platíčko, pokud si nebudete jistá, že nejste těhotná.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Pásový opar
Články: Pásový opar
Pásový opar, herpes zoster...
Plísňové onemocnění nehtů – nejen vada na kráse
Články: Plísňové onemocnění nehtů – nejen vada na kráse
Nehty postižené plísněmi...
Kůže nemusí zežloutnout jen z virové hepatitidy
Články: Kůže nemusí zežloutnout jen z virové hepatitidy
Když se řekne žloutenka...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Mužský orgasmus
Články: Mužský orgasmus
Mužskému orgasmu předchází...
Játra kvalitní čaj ocení
Články: Játra kvalitní čaj ocení
Doporučení na různé čajové...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: