Vynechání tablety v 1. týdnu

Dobrý den, mám "menší" problém potřebovala bych poradit. Beru HA už sedm let až teď se mi stal problém.Měla jsem pohlavní styk a ten den sem si zapoměla vzít prášek, vzala jsem si ho hned druhý den společně s druhým spráškem. Stalo se to v prvním 1. týdnu je riziko těhotenství opravdu vysoké? Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, užívejte prášky nadále a užívejte i bariérovou ochranu nejméně týden. Může dojít k ovulaci.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x