Vypadávání kusů při výplachu ( ne při menstruaci )

Dobrý den, při dnešní sprše jsem si dělala vag. výplach. Najednou ze mě začaly padat kusy "něčeho", připomínající otrhanou kůži, která byla červená, někde i bílá, možná sraženina krve, nejsem si jistá. Byly to !velké! i malé kusy. Zděsila jsem se. Trvalo asi 5 minut než to přestalo. Beru antikoncepci a před dvěma dny jsem si zapomněla vzít dvakrát prášek. Mám je dobrat až za 3 dny a už teď mi teče krev a bolí záda jako bych měla menstruaci. Ještě k tomu všemu jsem dobrala včera ráno poslední vaginální čípek Betadine, který jsem brala ráno a večer. Nevím jestli to spolu všechno souvisí.Předem děkuji za odpověď, jsem vážně zoufalá!

Odpověď odborníka:

Pokud jste si zapomněla 2x vzít antikoncepci logicky z poklesu hormonálních hladin mohlo dojít ke krvácení,Betadine s tím nebude mít žádnou spojitost,dokončete platíčko,v tomto cyklu nejste bezpečně chráněná před otěhotněním a začněte další po 7 denní pauze. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Vlčí zrno Prosím o radu. Na konci září se mi udělalo na očním víčku vlčí zrno...
  • Operace menisku V březnu tohoto roku jsem byl na operaci vnitřního menisku...
  • Bíle pupínky na penisu Můžete mi prosím poradit, co by to mohlo být? Sex jsem...
  • Lék zaldiar Ortoped mi předepsal lék Zaldiar, na bolest kyčle. Mám nedůvěru k...
  • Poševní výtok Mám dotaz už asi půl roku mám vaginální výtok který nesvědí ani...
  • Vysoký tep Mám takový problém. Trápil mě vysoký tep,který se pohyboval okolo 115...
 
Naposledy čtené: