Vypadávání vlasů

Dobrý den, je mi 20 let. Už nějak 2 roky mi vypadávají dost vlasy a jde poznat, že jich mám méně. Vlasy jsou všude po zemi i ve vaně a po každém česání je plný kartáč. Když si udělám culík tak nad čelem na boku mám i takovou malou lysinku kde jsou jen krátké vlásky, jinak mám vlasy dlouhé. Beru 3 roky hormonální antikoncepci a máme vypadávání vlasů i v rodině. Nemůže to být třeba kvůli nízké váze? Vážím 46,6 kg a nemohu přibrat. Jak bych mohla vypadávání vlasů předejít?

Odpověď odborníka:

Váš problém může být hormonální - např. změna funkce štítné žlázy, bohužel genetika samozřejmě také hraje velkou roli. Ale rozhodně by bylo na místě endokrinologické vyšetření a současně zjištění příčiny, proč nemůžete přibrat na váze.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: