Vypadávaní vlasů

Dobrý den, Asi před dvěma měsíci jsem u holiče zjistil, že se mi dělají lysá místa na hlavě (jsou celkem tři za uchem, vzadu, na bradě). Byl jsem u dermatoložky a z vyšetření krve kde jse nic nezjistilo jen že mám zvýšený počet bílých krvinek, ted mám permanentně rýmu z klimatizace. Dermatoložka ni předepsala beloderm začal jsem chodit na plazmaterapii a karboxyterapii. Můj dotaz zní jestli nevíte co tohle mohlo způsobit?

Odpověď odborníka:

dobrý den , nejspíše se jedná o autoimunitní alopecii areatu, patří do rukou dermatologa, kterého navštěvujte. s pozdravem

MUDr. Silvie Rafčíková, MBA
MUDr. Silvie Rafčíková, MBA

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Centrum estetické medicíny

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: