Vypadávání vlasů

Dobrý den,prosím mám problém s velkým vypadáváním svých vlasů,které mám dědičně po otci šedivé(začala jsem šedivět už v 18letech),vlasy mě i bolí a jsou vůbec nějaké slabé,zvláště po umytí,než se trošku zmastí. Nevím čím bych jim mohla pomoci nebo kam se mám obrátit.děkuji za odpově´d,Dominiková A.

Odpověď odborníka:

Navštivte kožního lékaře. Nejprve by mělo být vyloučeno systémové onemocnění (poruchy štítné žlázy, pohlavní hormony). Poté se nasazují vnitřně užívané léky k podpoře růstu vlasů (methionin) a zevně podávaná léčiva(Alpicort, Alpicort F, Neocapil..). Zatím můžete zkusit i volně prodejný revalid kapsle. Na mytí používejte co nejšetrnější šampony (např. fyziologický kerium či kerium proti vypadávání vlasů).

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
+5 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
Vypadávání vlasů | Od: Jana | 8.8.2014 22:47
Dobrý deň,

mám rovnaký problém skúšala som šampóny,
vitamíny a začala som používať aktivátor avšak mám
pocit, že mi po ňom vlasy začali padať ešte viac.
Môžem zmeniť značku aktivátoru kedykoľvek alebo
musím čakať nejaký čas a až potom prípravok
vystriedať? Ďakujem
reagovat
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: