Vypadávání vlasů

Dobrý den, Chtěla bych se zeptat na problém ohledně vypadávání vlasů.Je mi 21 let..do svých 18 let jsem měla krásné,vlnité a husté vlasy..bohužel poté mi začaly vypadávat.Přišli mi na sníženou funkci štítné žlázy a řekli mi že,když začnu brát léky(euthyrox 50) vlasy opět dorostou.Bohužel už je to přes dva roky a vlasy mi vůbec nedorůstají..Nepadají ale už bohužel ani nedorůstají a mám místa kde jsou malé lysinky.Brala jsem různé přípravky jako Biohar,léky revalid,které mi doporučila kožní lékařka.Chtěla bych se tedy zeptat zda tento m budu mít furt a zda je to způsobeno štítnou žlázou..jěště bych se chtěla zeptat na váš názor na přípravek RENOKIN..Předem děkuji

Odpověď odborníka:

Pokud v určitých místech došlo k zániku vlasového kořínku, pak se již růst nemůže obnovit. Doporučuji Alpicort roztok, příp. Neocapil a celkově užívat dlouhodobě řadu inneov pro zdravé vlasy.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x