Vypadavani vlasu

dobry den chci se zeptat ma dcera 9 let zacali ji ridnout vlasy a hodne zeslabli jsou dost casto mastne navstivili jsme kozniho lekare ktery napsal alpikort f ale bojim se vedlejsich ucinku v takovem nizkem veku dcery muzete mi poradit dekuji monika

Odpověď odborníka:

Doporučuji doplnit celkové vyšetření krve, hormony štítné žlázy atd. k vyloučení ev. vnitřní příčiny. Alpicort bych aplikovala cca měsíc, pokud neuvidíte efekt, vysaďte ho.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Potravinová alergie
Články: Potravinová alergie
Čím dál víc u nás i v...
Štítná žláza dokáže hodně potrápit
Články: Štítná žláza dokáže hodně potrápit
Štítná žláza může...
Kolonoskopie se nemusíte bát
Články: Kolonoskopie se nemusíte bát
Poslal Vás lékař na...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: