Vypadavani vlasu

  • Dotaz od: ROMAN KASAL
  • Publikováno: 17.12.2008
  • uLékaře.cz

prosím Vás mám na vás dotaz ....ohledne vypadavanim vlasu do mích 23 let vše bylo OK až po tom to roce me začli ale hodne vypadavat vlasi tak bych chtel stim neco udělat ale nevim si rady.... Už delší dobu o tom přemíšlim co stim ,občas probehne nejaký ten šot v TV o přípravku ktery to zmírní či obnový rust ale moc tomu nevěřím . Zkoušel jsem i neco o tom najit v internetu ale zatim semi nedaří..... Od čela až po skoro zadni stranu hlavi mi vypadavají vlasi jen mimo od usí po obvodu na druhou stranu uší mi zatim nejaké ty vlasy zustali ..... do mích 23 let jsem jich měl hodne že jsem je mohl i rozdavat jak rostli ...tak se chci jen zeptat co sim mam delat ..... ja vim ze jeto normálni jak u žen tak i u mužu ale řikal jsem si že to prijde jednou ale ne tak brzo když se podívam na nejakého muže třaba va věku 50-60 tak to beru s tim vypadavanim ale tak brzo ze to přišo ......... tak jen prosím o radu použití nejakeho doporučeného prípravku ci navšteva u lekaře coz je asi blbost že .......třeba to je i větší přičina psychiky atd... Předem děkuji za odpověd roman Kasal

Odpověď odborníka:

Dobrý den, ve vašem případě může mít i vliv dlouhodobé kouření /předchozí dotaz/ -kouření je vlastně "dobrovolná" otrava organismu a může se projevit mimo jiné špatnou kvalitou a vypadáváním vlasů, další příčiny vypadávání vlasů jsou u muže hlavně hormonální. S věkem klesá činnost hormonů a vedl. efektem je vypadávání vlasů. Můžete zkusit nějaký přípravek - konkretní vám opravdu neporadím, zkuste se poradit s lékárníkem přímo v lékárně i podle finančních nákladů, které by pro vás byly možné a hlavně je užívejte dlouhodoběji (alespon 2-3mesice), aby se vliv mohl projevit. Pokud by efekt nebyl uspokojivý, můžete s problémem vypadávání vlasů navštívit kožního lékaře, kam tato problematika spadá a ten vám poskytne vyšetření, protože příčin vypadávání vlasů může být opravdu mnoho. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
přísahám, s tímhle individuem nemám nic společnýho :)) | Od: roman kasal | 1.2.2009 11:36
jejda, můj jmenovec neumí gramatyku :)
reagovat
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Antibiotika klacid Za jak dlouho ze mě vyprchají antibiotika Klacid 500mg(1...
  • Bílý výtok Objevil se u mne bílý výtok bez svědění a bolesti. Občas se mi...
  • Cysta v prsu Je mi 25 let a dlouhou dobu mě trápila bolestivost levého prsu,kde...
  • Helicobactery pylori Chci se zeptat .. Na Gastroskopii mi našli vřed, který už...
  • Úraz hlavy Něco mi prasklo v zadní a horní části hlavy. Nedělám si legraci, fakt...
  • Bulka pod čelistí Manžel má už zhruba tři měsíce bulku na levé straně krku...
 
Kam dál
Naposledy čtené: